about me…

Salam Kenal & Selamat Datang…

About this blog…

It’s my desire to be able and habitual in writing. I don’t know why, it is so difficult for me to reveal and write down what I’m thinking about. Two days ago, I decided to make this blog, next what? I am still confused. My sister, Siwi, told me that I have to write about myself first,, so here I am..

About Putri or Kasih or Kasput.

I was born in Kalibiru, an extraordinary place as my sister says in her blog . But, I spend more time in Jogja then in my hometown (jangan ditiru, saat ini masanya bali nDeso, mBangun Deso), since I started to have a study in Gadjah Mada University. Now, I’m a mom of two “cute” kids, yang super pintar membolak-balikkan suasana hati.

Blog ini berisikan catatan-catatan pengalaman sebagai pengingat karena terbatasnya kapasitas penyimpanan memory pada otak. Terkadang saya juga menulis apa yang ingin dan akan lakukan, atau jika alay dan galau sedang kambuh, bisa juga berisi curhatan. Untuk kawan yang berkenan, saya persilahkan meninggalkan komentar, saran, pertanyaan atau koreksi. Bagi yang ingin berbagi kopi, dengan senang hati akan saya terima.

Sekali lagi, selamat datang dan salam kenal dari saya.  Berkah untuk semesta.

salam,

Kasih/ Putri/ Kasput

 

2 comments

Leave a comment